Flying Start

Podle Emma Sargent

RRP: £0.00

Cyan Books and Marshall Cavendish (3 Aug. 2006)

NLP s dětmi/dospívajícími

(1)

V této příručce založené na technikách neurolingvistického programování (NLP) se rodičům a vychovatelům dostává realistických výchovných nástrojů pro výchovu šťastných a sebevědomých dětí, které se cítí jisté ve své schopnosti překonat jakoukoli překážku, mají zdravou mysl a v dospělosti naplno rozvinou svůj potenciál.

Předkládaný rámec přizpůsobuje styly učení a komunikace každému dítěti na základě systematického zkoumání jeho silných stránek. Dospělí se dozvědí, jak funguje dětský mozek, jak klást správné otázky, jakou sílu má jazyk a efektivní komunikace a jak tyto znalosti a principy motivačního koučování a NLP aplikovat na děti, a zajistit jim tak schopnost vyniknout ve škole, v domácnosti i v průběhu celého života.

Létající start

Tato kniha je přehledná a praktická a je užitečnou pomůckou pro každého rodiče. Jednotlivé kapitoly jsou přehledné a obsahují podněty pro rodiče, aby se zaměřili na své myšlenky, pocity a chování, stejně jako na myšlenky, pocity a chování svých dětí. Navrhované strategie jsou snadno použitelné jak pro práci na sobě, tak pro práci s dítětem. Každá kapitola je opatřena užitečnou shrnující tabulkou s připomenutím klíčových bodů. V celé knize jsou uvedeny krátké příběhy ze života a příklady, které ilustrují, jak lze jednotlivé techniky efektivně využít.

Tuto knihu bych doporučila všem rodičům, učitelům nebo vychovatelům, kteří by se rádi naučili novým dovednostem, jež jim pomohou s vlastním sebepoznáním a rozvojem a zároveň jim dají možnost vést své děti k pozitivní budoucnosti.