NLP Toolkit ISBN: 9781845901387

NLP Toolkit

Podle Roger Terry & Richard Churches

RRP: £24.99

Vzdělávání

(1)

Sada nástrojů NLP obsahuje snadno použitelné nástroje, aktivity a techniky. Je uspořádán přístupným způsobem a vychází ze zkušeností a praxe učitelů a poskytuje komplexní soubor nástrojů, který využívá techniky NLP ke zlepšení všech aspektů učení a výuky od používání jednoduché strategie pravopisu až po rozvoj vůdčích dovedností. NLP je často popisována jako "technologie emoční inteligence". Sada nástrojů NLP vám nabízí praktické "návody", jak rozvíjet vlastní emoční odolnost, i způsoby práce s dětmi v oblasti emočních a sociálních dovedností. Pět oddílů se zabývá:

Aktivity ve třídě
Emoční a sociální gramotnost s dětmi
Inscenační a prezentační dovednosti
Osobní rozvoj a efektivita
Vedení pomocí NLP

Sada nástrojů NLP je dokonalým doplňkem vysoce ceněné knihy NLP pro učitele: ISBN 9781845900632 a bude užitečný jak pro učitele se zkušenostmi s NLP, tak pro ty, kteří s tímto tématem teprve začínají.

Vynikající a snadno použitelný zdroj pro každého, kdo se zajímá o praktické využití NLP.

Praxe NLP obsahuje rozsáhlou a stále se rozšiřující knihovnu nástrojů a technik a přehledný a srozumitelný průvodce těmito technikami je neocenitelný. Sada nástrojů NLP ji poskytuje díky svému uspořádání do pěti hlavních oddílů: Aktivity ve třídě; Emoční a sociální gramotnost s dětmi; Inscenační a prezentační dovednosti pro učitele a školitele; Osobní rozvoj a efektivita pro učitele; Vedení pomocí NLP.

Kniha je rozvržena do formátu A4 s dobrým využitím bílého místa, což usnadňuje čtení a trávení. Součástí jsou kopírovatelné listy se zdroji a šablony.

Orientace v obsahu je zjednodušena pomocí tabulky křížových odkazů v rámci seznamu obsahu. V horním rohu první strany každé kapitoly je informační tabulka, která ukazuje zaměření kapitoly a její obsah. K dalšímu pochopení argumentů napomáhá zařazení bibliografie článků a výzkumů o perspektivách vzdělávání, pro a proti využití NLP. Přestože název knihy zní The NLP Toolkit for Teachers, Trainers and School Leaders, bude užitečná i při práci s klienty NLP, životním koučování nebo obchodním školení. Jedná se o praktickou knihu, jejíž používání nevyžaduje žádné znalosti NLP, i když vyžaduje dostatečně otevřenou mysl, abyste mohli přijmout koncepty v ní obsažené, například "ukotvení pomocí fyzické polohy".

Tuto knihu budu používat jako podporu rozvoje své vlastní praxe NLP a doporučuji ji všem obchodním konzultantům, kteří pracují v mé vlastní oblasti organizačních změn.