Koučování

(1)

Nová terapie pro trpící a pro terapeuty, kterou mohou okamžitě zavést do praxe.

Přesné popisy nesprávně chápaných stavů a vyčerpávající seznam běžných i neobvyklých příznaků.

Autor identifikoval elektrické impulsy vysílané podél nervů nevědomím, které vedou k nemocem a bolestem - impulsy vytvořené nežádoucími pocity nebo minulými zážitky

obsahuje 30minutové audio CD se sebehypnotickou meditací ve stylu NLP, která vede k zastavení elektrických impulzů

ŘEŠENÍ CHRONICKÝCH BOLESTÍ A DEBILITUJÍCÍCH STAVŮ popisuje jedinečnou a účinnou techniku Olivie Robertsové, díky níž mizí nežádoucí pocity a fyzické symptomy. V celé knize se odvíjí Oliviin vlastní, přesvědčivý a dojemný životní příběh. CHRONICKÁ BOLEST A DEBILITUJÍCÍ STAVY RESOLUTION se skládá ze souboru mentálních cvičení, která působí přímo na nežádoucí pocity a fyzické symptomy, aniž by vyžadovala víru, přesvědčení nebo vyšší moc. Neobsahuje žádné afirmace, čtení ´skriptů´ ani vizualizaci - a žádné poklepávání! Dokud jsou cvičení praktikována, fungují, ať už v to cvičící osoba věří, nebo ne!

Kniha je rozdělena do tří částí. V první části se čtenář dozví, jak se zbavit nežádoucích pocitů. Druhá část se zabývá fyzickými a psychickými příznaky; kniha představuje teorii syndromu neurologických vln pro léčbu fyzických příznaků. Závěrečná část knihy poskytuje čtenáři nový způsob, jak změnit účinky minulých zážitků.

Díky více než 65 fascinujícím kazuistikám čtenář bez námahy získá velké množství znalostí o tom, jak používat ŘEŠENÍ CHRONICKÝCH BOLESTÍ A DEBILITUJÍCÍCH STAVŮ. Krok za krokem ´důležité návody´ ke každému cvičení umožňují čtenáři rychle začít provádět dramatické změny v dalším životě. Dodává se spolu s bezplatným 30minutovým CD se cvičeními, která vám umožní tyto dramatické změny ve vašem životě provést.

Anonymous

Řešení chronické bolesti

Chronická bolest a oslabující stavy Řešení. Olivia Roberts £12.99 Findhorn Press Olivia je mistryní NLP, specialistkou na alternativní léčbu bolesti a psychoterapeutkou. Sama trpěla chronickou únavou, IBS a migrénami a po jejich vyřešení vytvořila programy "Resolution Magic", aby pomohla ostatním. Hovoří o tom, jak podvědomí vytváří fyzické a psychické symptomy a proč a jak je Resolution Magic může nechat zmizet. Podvědomí spojuje myšlenky se změnami v těle a prostřednictvím nervového systému vysílá elektrické signály, které jsou příčinou bolesti. Olivia nazývá tyto nadbytečné elektrické signály "syndromem neurologických vln". Resolution Magic může změnit návyky nervového systému, které způsobují bolest, pomocí mentálních cvičení, která říkají podvědomí, aby změnilo pořadí a poslalo nežádoucí pocity a symptomy pryč. Technika nezabere mnoho času a je přímočará. Olivia věnuje jednu kapitolu změně a odstranění nežádoucích pocitů, jako jsou problematické chutě, PMT, hněv, dyslexie, frustrace, méněcennost, strach a kousání nehtů. Mezi fyzické a psychické příznaky, které lze odstranit, patří: IBS, zmrzlé rameno, ME, bolest kolen, ischias, fibromyalgie, závratě, neuralgie, SAD, migréna, syndrom neklidných nohou a mnoho dalších příkladů. Nechybí ani kapitola o změně vlivu minulých zkušeností. Jedná se o praktickou, přehlednou knihu s návody krok za krokem a CD. Olivia píše srozumitelným stylem. Určitě bych ji doporučila každému, kdo má trvalé problémy s bolestí, a sama se těším, až budu experimentovat. (více informací: www.resolutionmagic.com)