WTF Just Happened? ISBN: 9781785830310

WTF Just Happened?

Podle Martin Goodyer

RRP: £12.99

Osobní rozvoj

(0)

Jak skvělé by bylo učit se z cizích chyb, místo abychom museli dělat vlastní? V knize WTF Just Happened? Martin Goodyer předkládá vtipnou kompilaci katastrof, která čtenářům pomůže právě v tomto směru. Na základě svých zkušeností psychologa a z pohledu trenéra behaviorálních změn nabízí Martin vhled do často iracionálního chování lidí a navrhuje způsoby, jak se takového chování sami vyvarovat. Přečtení této knihy nezabrání tomu, aby se děly špatné věci - ale může zabránit tomu, abyste je ještě zhoršili, pokud se stanou.

Nejedná se o svépomocnou knihu. Ta část svépomoci je na vás. Zde je důvod: svépomocné knihy jsou v pořádku, ale mnohé z nich nejsou skvělé. Obvykle vám řeknou, že máte udělat to či ono, a pak budete v pohodě - ale skutečný život obvykle není tak jednoduchý a dobré rady jsou užitečné jen tehdy, když je nezapomenete použít. Na druhou stranu, příběhy se vás drží a tyto varovné příběhy by vám mohly pomoci vyhnout se vašim vlastním WTF momentům. Vaše empatie k těmto nešťastným postavám vám možná pomůže vidět věci jinak a reagovat pozitivněji, až vám příště život předhodí něco nečekaného.

WTF momenty zažíváme všichni, ale bohužel jen málo z nás na ně reaguje dobře. Říkáme a děláme věci, kterých litujeme, a zpětně víme, že jsme mohli reagovat mnohem lépe. Tato sbírka krkolomných příběhů vysvětluje, proč se to stává, a nabízí praktické rady, jak tomu předejít.

Témata zahrnují: jak se vyhnout tomu, abyste nepochopili pointu; jak se vyhnout tomu, abyste se ztrapnili tím, že vás někdo přeslechne; jak se vyhnout tomu, abyste byli "dobří", ale ne skvělí; jak se vyhnout tomu, abyste dostali výpověď; jak se vyhnout nepříjemným romantickým "překvapením"; jak se vyhnout tomu, aby se vaše milované děti změnily v dospívající monstra; jak se vyhnout tomu, abyste se nechali odejít; jak se vyhnout tomu, abyste uvázali uzel s nesprávnou osobou; jak se vyhnout ztrátě cesty a být úspěšný navzdory nepřízni osudu; jak se vyhnout drtivým dluhům; jak se vyhnout ztrátě sebedůvěry a sebeúcty; jak se vyhnout tomu, aby vás život míjel; jak se vyhnout špatným interpretacím, omylům a nedorozuměním; jak se vyhnout tomu, aby vás někdo vzal na hůl; jak se vyhnout tomu, abyste dostávali neustále kopačky; jak se vyhnout prohře v práci; jak se vyhnout tloustnutí; jak se vyhnout prohře, když jste měli vyhrát; jak se vyhnout špatnému řešení špatné situace; jak se vyhnout podvodu; jak se vyhnout "ztrátě" během paniky; jak se vyhnout pozdnímu příchodu; jak se vyhnout ztrátě přátel; jak se vyhnout snášení neštěstí; jak se vyhnout tomu, abyste si říkali "co kdyby" a "jen kdyby"; jak se vyhnout tomu, abyste za sebou nechali to nejlepší; jak se vyhnout tomu, abyste si koupili špatnou věc; jak se vyhnout tomu, abyste propásli otevřené dveře; jak se vyhnout tomu, abyste se nechali převálcovat okolnostmi; jak se vyhnout tomu, abyste promeškali; jak se vyhnout tomu, abyste si přáli, abyste to nevzdali; a nakonec ... jak se vyhnout tomu, abyste byli poražení.

Ideální kniha pro každého, kdo se zajímá o lidské chování, osobní rozvoj nebo o to, jak se vyhnout chybám tím, že se poučí z chyb druhých. Pokud si koupíte jen jednu knihu, která vám pomůže zvládnout životní výzvy, pak to bude tato.

Tato kniha ještě nebyla recenzována. Budete první?