Achieving Peak Performance in Tennis ISBN: 978-1906954000

Achieving Peak Performance in Tennis

Podle Helen K Emms

RRP: £10.49

Sportovní výkon

(0)

Tenis by měl být zábava. Mělo by jít o to, abyste zažili plynulý pohyb, který je pro vás výzvou, a dosáhli na kurtu vytouženého úspěchu. Místo toho se však radost ze hry u mnoha hráčů vytrácí kvůli neúspěchu, nedostatku sebedůvěry, bolesti srdce a zklamání z nesplněných očekávání. Kniha Dosažení špičkového výkonu v tenise vám poskytne komplexní a nové porozumění vaší mentální hře včetně psychologických a energetických vlivů, které jste dosud nebrali v úvahu. Přečtěte si tuto knihu a naučte se, jak úspěšně překonat instinktivní pohnutky, které omezují vaši hru, a jak zvýšit své vědomí, abyste dosáhli svého nejvyššího potenciálu. Vraťte do své hry radost z tenisu tím, že zjistíte, jak: * Vypořádat se s tlakem, perfekcionismem a očekáváním * vybudovat si sebeúctu, víru v sebe sama a sebedůvěru * rozvinout emoční kontrolu, odolnost a vnitřní duševní sílu * přestat se tolik snažit a dosáhnout lepších výsledků * proměnit neúspěch v úspěch * a mnohem, mnohem více! Kniha Dosažení špičkového výkonu v tenise je nezbytnou sportovní psychologickou četbou pro: * Tenisové trenéry, kteří chtějí pochopit, proč jejich trénink ne vždy přináší požadované výsledky a jak umožnit svým hráčům dosáhnout větších soutěžních úspěchů. * Rodiče, kteří se snaží podporovat své děti, aby byly šťastné, sebevědomé a úspěšné. * Hráči, kteří chtějí naplno využít sílu své mysli a energetického systému, aby více vyhrávali!

Tato kniha ještě nebyla recenzována. Budete první?