Coaching Supervision at its B.E.S.T. ISBN: 9781845908621

Coaching Supervision at its B.E.S.T.

Podle Jackie Arnold

RRP: £9.99

Koučování

(1)

Kniha Koučovací supervize obsahuje jasné strategie a případové studie z reálného života a lze ji použít ve všech prostředích, kde je potřeba efektivní a účinná koučovací supervize. Specifická technika čistého dotazování umožňuje supervizorovi odstranit předpoklady a mít pronikavý a nadhled nad celým spektrem supervizí. Kniha úzce navazuje na požadavky Institutu pro vedení a řízení (ILM) na 7. úrovni magisterské kvalifikace v koučovací supervizi. Zahrnuje: supervizi na pracovišti, výkonný koučink, obchodní koučink, kariérní koučink, životní koučink, management, vedení, řízení podniku, profesionální podporu, čistý jazyk, metaforu, symbolické modelování, budování týmu, komunikaci a profesní efektivitu.

Kapitoly zahrnují:

Účel a principy koučovací supervize
Před supervizí
Reflexe a uvědomění během sezení
Supervidovaný
Metody supervize
Modely supervize
Nástroje a techniky
Zajištění kvality supervize a její kontrola
Budoucí trendy a výzkum v oblasti supervize

Tuto praktickou příručku mohou využít vedoucí pracovníci, koučové a supervizoři v oblasti podnikání, vzdělávání, zdravotnictví a veřejných služeb. Doporučujeme ji pro uchazeče o kvalifikaci ILM 7 Supervize v centrech ILM po celé Velké Británii a EU.

Koučovací supervize v tom nejlepším podání Jackie Arnoldové

Jackie Arnoldová je zjevně zkušená supervizorka koučování, která přináší své praktické zkušenosti a poskytuje vynikající příklady některých rámců, které popisuje. Kniha je plná užitečných zdrojů, ať už se zajímáte o supervizi v koučování, tak i o supervizi v širším slova smyslu. Zkušení koučové v ní najdou modely, které dobře znají, a občas je snadné zapomenout, zda je kniha o koučování, nebo o supervizi. Díky tomu je tato kniha ideálním čtením i pro kouče. Velký důraz je kladen na čistý jazyk, což je zjevně autorova vášeň, a autorka také poskytuje skvělé poznatky a příklady používání čistých prostorů, které asi budu ve svém koučování více využívat. Ačkoli se zdá, že kniha je psána především s ohledem na interní supervizory koučů, autorka odkazuje i na širší využití nástrojů a je zřejmé, jak by mohly být užitečné zejména pro výkonné kouče a ty, kteří pracují s vedoucími pracovníky v organizaci. Skvělý zdroj informací, který budu mít rád na poličce pro budoucí použití, kniha je občas silně psaná z pohledu supervize koučů pracujících v organizaci, kde může docházet ke konfliktu s jejich rolí, a čas od času to ovlivnilo tok psaní. Pro mě BEST přineslo knize jen malou přidanou hodnotu kromě výborného názvu a paradoxně by bylo lepší, kdyby bylo "nejlepší" a ne "BEST".