Performance Coaching  ISBN: 9781904424055

Performance Coaching

Podle Angus McLeod PhD

RRP: £18.99

Koučování

(1)

Dosud bylo koučování změtí přístupů založených na jednom modelu, takže nikdy nebylo jisté, že se podaří najít ten správný model, který povede k nejlepším výsledkům. Dr. Angus McLeod v knize Výkonnostní koučování spojuje základy VŠECH nejlepších postupů v koučování a navazuje na ně. Na rozdíl od mnoha knih o koučování, které jsou již na trhu, je tato kniha určena koučům, nikoli klientům. Rychle, přístupně a srozumitelně napsaná kniha Výkonnostní koučování je komplexní a bohatá na skutečné příklady skutečných vedoucích pracovníků, kteří dosáhli skutečného úspěchu v reálných situacích.

Dr. Angus McLeod je díky své praxi s jednotlivci, týmy a profesionálními kouči dobře známý a uznávaný kouč. Ve Spojených státech a v Evropě hojně publikuje o problematice koučování a rozvoje týmů. Angus nadále ovlivňuje profesi kouče prostřednictvím své on-line mentorské služby "Ask Max" a vedením neziskové organizace The Coaching Foundation, která nabízí profesionálním koučům možnosti kariérního rozvoje.

Velmi užitečná příručka pro kouče, manažery a personalisty

Mám pocit, že tato kniha je velmi dobrým zdrojem informací pro začínající i zkušené trenéry. Poskytuje jasný návod, jak vést koučovací sezení, přičemž zahrnuje témata, jako je etika a vytvoření bezpečného a důvěrného prostoru pro koučovaného, aby se mohl otevřít a prozkoumat řešení bez překážek ze strany kouče. Kniha se četla snadno a obzvlášť se mi líbí jazykové tipy, které jsou roztroušeny po celé knize, protože přinášejí další objasnění tématu, které se v knize v danou chvíli probírá.

Skriptované dialogy v knize jsou užitečné, protože díky sledování rozhovoru jsem měla pocit, že mohu snadno zopakovat strukturu a pochopit, co se v rozhovoru děje. Zjistil jsem, že jsem rychle pochopil, co se během interakcí děje. V knize je dobrá část týkající se metaprogramů a osobních preferencí s pěkným popisem každého z nich. Zjistil jsem, že je to užitečné, a použil jsem tuto knihu, aby mi pomohla při plánování mých koučovacích sezení založených na NLP.

Jako trenér NLP jsem si připomněl odkazy na některé z prvních zakladatelů NLP a také modely, které jsou v knize obsaženy, byly výborné pro revizi. Pro mě bylo jedním z největších poznatků, že je důležité naslouchat koučovanému a věnovat velkou pozornost fyziologii, kterou používá, protože tím získáte obrovské množství informací, které můžete využít k tomu, abyste pomohli svému klientovi nebo koučovanému uspět. Tuto knihu doporučuji všem koučům od začátečníků až po experty.