The Loss Box

Podle Judy Lee

RRP: £0.00

Matador (1 Nov. 2013)

Zdraví a pohoda

(1)

Tato kniha je o tom, jak se vyrovnat s realitou s přijetím a soucitem. Je o odpuštění sobě samým za špatné obraty, o odpuštění druhým za minulá zranění a o odpuštění životu za to, že ne vždy děláme, co nabízíme. Je o tom, jak být člověkem. Ať už si to uvědomujeme, nebo ne, ztráta v té či oné podobě je nevyhnutelnou součástí života. Pokud si však ztráty nepřiznáme a nezřekneme se jich, mohou vyústit v hluboký smutek, který si s sebou s přibývajícím věkem neseme a který nás nakonec může tížit. Tato nová kniha tvrdí, že existuje "schránka ztrát", která se nachází pod našimi žebry v oblasti solar plexu. Zde pohřbíváme své četné ztráty, počínaje dětstvím. Nakonec se schránka naplní a její obsah začne hnít. Naše Schránka ztrát se stává toxickou." Na nedávném semináři jsem se naučil, jak testovat aury druhých podle jejich emocí. Když účastníci dostali pokyn myslet na něco smutného, bylo překvapivě jasné, že se jejich energetické pole zmenšilo. Kdo by chtěl chodit se zmenšeným nebo narušeným energetickým polem v důsledku uloženého smutku nebo ztráty? Tyto ztráty lze jinak popsat jako zklamání, lítost, změnu, konec nebo loučení.ať už se je rozhodneme nazvat jakkoli, můžeme s jejich dopadem na naši pohodu snadno něco udělat," říká autorka Judy. Krabička ztrát je svépomocná kniha, která pomůže těm, kdo se potýkají se ztrátou a nevyřešenou citovou bolestí.

Jaký to nález

Tuto knihu jsem si chtěla přečíst, protože se nezabývala smutkem při ztrátě člověka, protože na toto téma je již k dispozici spousta knih. Ztracená schránka mi přišla jako zajímavé nenáročné čtení. Přečetla jsem ji v pořadí, v jakém byla napsána, ale vím, že se do Ztracené schránky budu moci ponořit podle potřeby i v budoucnu. Příběhy uvedené v knize skutečně ukázaly, jak různé typy ztrát ovlivnily jednotlivce, ale také to, jak se díky rozpoznání ztráty mohli s ní případně vypořádat a jít dál a následně ztrátu ze schránky odstranit. Bylo dojemné, že to, co může být pro někoho bezvýznamné, může být pro jiného emocionálně zničující. Každý člověk má během svého života ztráty, které se mohou snadno nahromadit v jeho schránce ztrát, a přesto si jednotlivci nemusí ani uvědomovat, co všechno v sobě nosí. Přečtení této knihy jim může pomoci odemknout jejich schránku ztrát a udělat v ní pořádek. Cvičení v knize jim pomohou. Tato kniha se zabývá několika oblastmi ztrát a zpracovává danou problematiku se soucitem a porozuměním. Cvičení se mi líbila a rozpoznala jsem podobnost s několika cvičeními, která používám. Svou verzi prvního cvičení jsem použil a doporučil mnohokrát. Jednoduché podle účinnosti. Tuto knihu bych doporučila ostatním, kteří mohou mít výčitky nebo jsou uvězněni v minulosti či potřebují rozpoznat svou ztrátu a dát ji na správné místo.