Why Do I Keep Doing This!!? ISBN: 978-184590732-7

Why Do I Keep Doing This!!?

Podle Judith E. Pearson

RRP: £16.99

Hypnóza

(1)

Proč je pro lidi tak obtížné změnit nežádoucí návyky a chování? Můžete přijít s různými vysvětleními, od traumat z dětství přes genetiku až po osobnostní typy, ale ve skutečnosti jde o to, že většina lidí prostě neumí řídit svou mysl. Když se snažíte zbavit návyku, mozek vysílá signály poplachu a nepohodlí. Abyste to překonali, musíte dát svému "logickému mozku" velení. Toho lze dosáhnout pomocí autohypnózy a neurolingvistického programování (NLP). Tato kniha vám pomůže: Zbavit se zlozvyků; vyléčit se ze závislostí; získat kondici; zhubnout; přestat kouřit; cítit se sebejistěji a motivovaněji; lépe spát ... a mnoho dalšího. Obsahuje relaxační audio CD zdarma

Praktický a velmi poučný průvodce autohypnózou

Pokud chcete začít měnit svůj život ještě dnes, přečtěte si tento článek. Od chvíle, kdy jsem začala číst, mi přišlo, že je kniha snadno čitelná, stručná a dobře strukturovaná. Dokázala jsem číst a vstřebávat informace poměrně rychle (to je vždy skvělé pro úroveň mé motivace). V 1. části se zabýváte teorií a získáváte široké znalosti o vývoji, koncepcích a aplikacích hypnózy a NLP. Tato část sama o sobě tvoří skvělou příručku. Část 2 splňuje to, co slibuje. Aplikace do reálného života. Je plná skriptů a nápadů, které vám pomohou začít, proložená několika zlatými hřebíky na cestě a vždy vám dává možnost volby, abyste si mohli přizpůsobit zkušenosti podle sebe. Jako trenér NLP a kouč jsem shledal tuto knihu nesmírně poučnou a překvapivě obsáhlou. Jako doprovod na vaší cestě je k dispozici CD s návodem, jak co nejlépe využít obsah CD, po kterém následuje řízené sezení, abyste si vy, posluchači, osvojili potřebné znalosti hypnotických procesů, které se v knize naučíte. To se vřele doporučuje, abyste z oddílu 2 získali to nejlepší, pokud to však není nic pro vás, není to nezbytné, abyste z této knihy získali velkou hodnotu. Autorka Dr. Judith E. Pearson, vás vezme na cestu hlubokého a generativního učení, její práce je snadno čitelná a srozumitelná a přitom podložená obrovským množstvím výzkumů. Byla napsána s ohledem na čtenáře, nicméně nemohu si pomoci, ale pod každou větou se skrývá pocit akademické přísnosti. Přečtěte si tuto knihu a budete vědět, jak změnit svůj život, jeden zlozvyk za druhým.