You Too Can 'Do' Health

Podle Olive Hickmott

RRP: £13.95

MX Publishing; First British Edition edition (29 Oct. 2007)

Zdraví a pohoda

(2)

Zvládnutí zdrcujících životních událostí, jako je kritická nemoc, úraz nebo ztráta blízké osoby, je fyzicky i psychicky náročné. Dva mistři, kteří se sami potýkali s vyčerpávajícími kritickými nemocemi včetně rakoviny, vytvořili pomocí technik NLP (neurolingvistické metody) úžasnou knihu, která pomáhá každému v jakékoli situaci zlepšit jeho duševní zdraví a pohodu pomocí jednoduchých cvičení. I vy můžete být zdraví je kniha, která je doslova napsána pro každého. Pomocí nástrojů NLP, univerzální energie a tajného zákona přitažlivosti můžete vytvořit svou vlastní cestu a dosáhnout zdraví, které chcete. Přečtěte si příběh o cestě jednoho člověka za seberozvojem a sebeuvědoměním, který vám bude inspirací pro vaše vlastní zdraví a pohodu.

I vy můžete dělat zdraví

Myslím, že je to úžasná kniha plná nápadů a zdrojů, které si můžeme osvojit jak pro naše klienty, tak pro sebe. Krásně napsaná, s živými obrazy a smyslovým slovníkem. Využila jsem tolik částí této knihy při obecném rozhovoru o pozitivním zdraví a na seminářích a s klienty. Metaforu kouzelného domu jsem také použila při hypnóze a terapii. Musela jsem koupit 8 - 10 výtisků z druhé ruky po 2 - 3 librách, které dávám svým přátelům a dokonce i některým klientům. Tolik učení o tom, jak podnikat pozitivní myšlenkové kroky ke zlepšení pohody a zdraví pro každého. Tuto knihu vřele doporučuji.

Anonymous

I vy můžete "dělat" zdraví - recenze knihy

I vy můžete "dělat" zdraví! by Olive Hickmott and Sarah Knighton Obecné poznámky: Pracuji jako nutriční terapeutka/koučka, profesionální mentorka a vedoucí koučovacího modulu na vysoké škole v Berkshire a stále hledám nové vzdělávací "skvosty" a inspirativní materiály, které by mi pomohly v mé práci. Název mě zaujal a přitahoval, proto jsem nabídla "recenzi". Kniha mě ze začátku příliš nezaujala, protože interakce lékárníka a Harryho mi přišla trochu přitažená za vlasy, natahovaná a poněkud neuvěřitelná. Možná by mě to odradilo od čtení zbytku knihy, kdybych ji nemusela přečíst celou kvůli recenzi. Nicméně jak kniha postupovala, začala jsem být pohlcená a zaujatá, co bude v další místnosti a jak Harry zareaguje. Je to kniha vhodná pro kouče i pro ty, kteří jsou koučováni. Tuto knihu jsem vlastně četl v lednu a když se znovu dívám na své poznámky, abych napsal tuto recenzi, uvědomuji si, jak moc mohu tuto knihu využít jako revizní nástroj pro svá koučovací sezení. Téměř na každé stránce jsem si něco podtrhl. Líbí se mi drobné úryvky, jako například na str. 154: "Změna přesvědčení je jen tak těžká, jak si myslíte, že bude." Abych byla upřímná, stále si nejsem jistá Maryiným domem, ale líbí se mi neustálá analýza a přemýšlení, které jsem jí věnovala znovu, při druhém přezkoumání! Příklady některých pozitivních bodů: Byl zde zajímavý vhled do toho, jak klient dělá/může reagovat na koučovací sezení.

Koncept/metafora fyzického přesunu do místností je skvělý - opravdu přivádí k soustředění. Identifikovala jsem nová cvičení, která mohu vyzkoušet sama i se svými klienty a studenty. Pravidelně se objevují užitečné připomínky dovedností, jako například str. 111, pokud si můžete zopakovat svou afirmaci......"; Těšila jsem se na inspirativní a podnětné citáty na začátku každé kapitoly; Líbí se mi, že je pro každé sezení stanoven "záměr"; Líbí se mi použité nadpisy obklopující šedé pozadí; Str. 31 - opravdu se mi líbí "dar času"; V knize jsou použity krásné koučovací výrazy, které čtenáři předávají dojemné poselství; Shrnující rámečky, které Harry vypisuje, jsou pro čtenáře užitečné; Str. 41 Pěkné vysvětlení toho, co dělá zdravotní kouč; Str. 44 Pilíře změny; Str. 55 Popisují různé ..... - jako je tato podstata; P60 Líbí se vám technika "Chtěl bych, abyste se také zamysleli.....; Zvlášť se mi líbila kapitola 4 studie - dobrý shrnující box na str. 73, dobré modelování a analogie na str. 77; str. 90 dobrý vhled do myšlení klienta; str. 91 pěkný zdroj výzkumů, který lze použít; str. 206 - stručný popis reakce na stres str. 210 pěkné dechové cvičení 7:1 cvičím jógu, takže se mi moc líbí obsah kapitoly o energii str. 269 informace o výživě tuků jsou trochu zastaralé str. 310 líbí se mi vysvětlení vědomé/nevědomé jsem také reflexolog, takže se mi líbí analogie meridiánů a světel na vánočním stromečku