Two That Are One ISBN: 978-1-78088-110-2

Two That Are One

Podle Heather Lealan

RRP: £7.99

Matador (1 April 2012) | [email protected]

(1)

Spřízněná duše Dvojplamen je ta, kterou všichni hledáme, ať už vědomě, nebo ne. Ať už v jejich existenci věříte, nebo ne, všichni jsme a vždycky jsme byli na cestě k Jedinému! Proč ho hledáme a o co nám jde? Bezpochyby to není obyčejný vztah a není to to, co si mnozí mohou myslet. Rozhodně je to výsada, čest, a přesto není pro slabé povahy, je to jediný vztah, který nabízí posvátné spojení s věčným milencem. Ačkoli osobní cesta a zkušenost každého z nás bude jedinečná, toto je příběh o cestě zpět k Bohu, k našemu božskému já a legendárnímu spřízněnému dvojčeti duše. Jakmile se tito dva spojí s božským, stanou se Božskými doplňky a zdědí mnohem hlubší a významnější stav bytí. Kniha Dva, kteří jsou jedno je romantickým příběhem o cestě, kterou nakonec vykonají všechny duše, ať už trvá jakkoli dlouho, a osloví příznivce new age, duchovní a fantasy literatury. Pokud hledáte božskou pravdu a nebojíte se opustit zaběhlé představy, pokud jste snad rozčarováni konvenčními náboženskými poučkami nebo vás třeba jen zajímá dobrá romantická fantasy, pak jsou Dva, kteří jsou jedno pro vás. "Tato kniha vám řekne pravdu, kterou v hloubi duše touží najít každý; řekne vám pravdu, kterou ostatní prostě nemohou, nechtějí nebo se neodváží," říká autorka Heather.

Duchovní, romantická fantazie, která má význam pro skutečný život...

Vydáte se na cestu, která zahrnuje různé životy a dimenze. Ti, kteří nemají rádi náboženské odkazy, by se neměli vyhýbat a mohli by si slova nahradit podle svého gusta - například "univerzální inteligence". Je cítit, že hlavní postavy se znovu napojují na vlastnosti "Jediného" v sobě a slouží svému Vyššímu účelu. Podporuje je nejvyšší forma vyjádření, čisté vědomí, odpuštění, bezpodmínečná láska a odvaha. Zkušenosti Amber, pozorované s upřímným soucitem, jsou pravdivým vyobrazením toho, jak je to, co se děje kolem nás, odrazem toho, co je uvnitř. Pronikavé pro ty, kdo znají energii dvojplamene a jsou připraveni posunout svůj proces do nových výšin, nebo pro ty, kdo mají zájem dozvědět se více; její povaha ve fyzické i nefyzické sféře je ilustrována prostřednictvím živých snů, silných metafor a reálných, pozemských kapitol. Kniha se může zdát příliš rychlá pro ty, kteří nejsou obeznámeni s touto energií a hlubokou vnitřní prací, kterou vyžaduje. Je posilující pro ty, kteří jsou připraveni a ochotni a cítí se intuitivně povoláni ke zkoumání - důvěřujte této intuici. Je na vás jako na čtenáři, jak daleko můžete zajít s tím, co se ve vás probudí; - rozjímat a užívat si děj, nebo se cítit inspirováni příležitostí k vnitřní práci se správnými nástroji, - určitě vás napadá NLP. Autentický zážitek ozvláštňují autorovy básně a kresby. Aktuální připomínka nutnosti odvážně čelit a léčit vzorce, které ovlivňují kvalitu naší lidské zkušenosti. "Dva, kteří jsou jedno" je slibnou pobídkou k naší odpovědnosti... tedy k naší schopnosti reagovat na to, co je v nevědomí. Vyzývá nás k tomu, abychom si přivlastnili svou moc volby, jak může formovat všechny oblasti našeho života a naše kolektivní směřování jako lidstva.